Priama podpora predaja v predajniach

Merchandising vychádza z anglického merchandise (obchodovať, tovar). V podstate sa jedná o najdôležitejšiu z činností, vykonávaných na mieste predaja (POS – point of sale). Merchandising je fenomén, ktorý využíva rôzne techniky a metódy na to, aby práve „náš“ výrobok bol stredobodom pozornosti spotrebiteľa. Merchandising je posledným a najdôležitejším krokom, ktorý je potrebné vykonať preto, aby sa tovar v správnom čase, cene a v čo najväčšom objeme dostal k spotrebiteľom, resp. na oči spotrebiteľov. Táto definícia však vystihuje základnú podstatu najmä tovarového merchandisingu.

Tovarový merchandising

Základnou podstatou tovarového merchandisingu je zabezpečiť, aby bol tovar nájdený, prvotne vyložený a neustále dokladaný do regálov podľa starostlivo vopred určených plánogramov. Podstatou našej práce je tzv sekundárne (druhotné) vystavenie, tzn. vyňatie „našich“ výrobkov z celkovej množiny a ich zvýraznenie, spravidla pomocou reklamnej akcie - darček za kúpu, rôzne zľavy a pod.

KONTAKT

Adler print s.r.o.
Chránená dielňa

Veterná 417
900 45 Miloslavov

E: info(at)adlerprint.sk

→ KONTAKTUJ

Katalóg

Stiahnite si najnovší katalóg

→ stiahnuť

TOP